2010. július 4., vasárnap

Duna party :)

Juhuhú, dejó volt tegnap!!!!:)))
Írtam a könyvhöz, egy csomót pakoltam megint, aztán este elmentem Hugiékhoz aquára :)
Lementünk Duna partra, Rékáék már ott voltak a "Szörp" nevű helyen :D
Nézte mindenki kivetítőn a Paraguay - Spanyolo. meccset. Úgyhogy mi is csatlakoztunk, söröztünk és nagyon jól elvoltunk!
Kinéztem magamnak a spanyol kapust, Casillas-t,tök helyes :))


Nagyon hangulatos volt drukkolni az emberekkel (szinte mindenki a spanyoloknak szurkolt :))
Volt két csaj azok nagyon durván nyomták! Rosszabbak voltak a férfiaknál úgy káromkodtak meg hadonásztak, ha épp a paraguay-i csapat lőtt majdnem gólt.
A meccs közepén egy hatalmas !!! bogár beszállt az emberek közé én ekkorát még nem láttam, legalább kétszer akkora volt mint a cserebogár!
Persze mindenki ugrott szanaszét amerre látott, egy srác meg nekifutott, és szép mozdulattal elrúgta a még repülő páncélost. :) (ha már foci...)
A kábult bogár beesett az erősítő mögé.
Nyertek a spanyolok ugye :)) Volt nagy öröm, mindenki vett még egy korsó sört ennek örömére :)) ja és Rékáék hoztak valami azonosítatlan 60 fokos páleszt, pici göbökkel az alján.
Én láb nélküli bogaraknak minősítettem, de Rita szerint mazsola volt :DDD
Meccs végén szállingóztak el az emberek, mi Hugival gondoltuk megnézzük a bogarat.
Még élt, feltettük egy levélre, és vittük ki a bokrok közé. Odajött a srác aki elrúgta, addig nem merte megnézni, csak miután látta hogy mi fogjuk meg :)))
A csajok ki akarták nyírni teljesen, de mondtuk hogy elvisszük messzire, már tudja hogy ide ne jöjjön többet. :)
Fura volt, mert amennyivel nagyobbak, annyival jobban félnek tőle, pedig hát egy agyrázkódást szenvedett bogár sztem nem jelent akkora veszélyt... no , szabadon engedtük, remélem meggyógyul. :)
Ezek után felkerekedtünk Dj. Köcsög-höz XD
Most épp alig volt ember, vagy aki volt az ült és ivott. Pedig tök kafa az a táncparkett.
Ittunk sört, ráerősítettünk a ragasztószagú pálesszal, és mentünk táncolni!!!
Fúha, én nem nagyon merek belegondolni, nagyon sikerült berúgnom, úgyhogy birtokba vettem az egész táncparkettet, tök élveztem a fényeket meg hogy szabad terület van :))
cipőt le is vettem mert csak akadályozott :))
Aztán jött egy srác, vele táncoltam egy darabig, a Cotton eye Joe-ra, összekaroltunk és mentünk körbe, mint a cowboyok :DDDD
Mint kiderült legénybúcsú is volt ott, és a vőlegény Hugi egyik régi szerelme, és Hugi teljesen bedepizett emiatt, úgyhogy gyakran jártunk a wc-re :)

Aztán Réka hirtelen ötletétől vezérelve elmentünk focizni. :)
van a közelben egy szálloda -féle, és van focipályája, ahol két srác passzolgatta egymásnak a labdát :)
Beálltunk, és próbáltunk részegen kapura rúgni :D
Nem kis mutatvány volt. Bár nagypapám focista volt, Hugi úgy tűnik örökölt valamit tőle, mert nagyon ügyesen rúg kapura!
Én Hugi elmondása szerint kétszer olyan lelkes vagyok, de úgy focizok a hosszú lábaimmal mint -idézem -"mikor Bambi tanul járni" :DD
Marci közben halálra unta magát, aztán záróra jött, mentünk haza.
Annyira meleg volt otthon náluk, hogy nem bírtam az ágyat, a földön aludtam egy szál bugyiban és Apu egy régi ingében :DD
Reggel volt rendesen macskajaj, de mostanra már jól vagyok.
Duna partyra megyek máskor is :) Annyira jó!!!!
Ilyenek voltunk :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése