2010. július 9., péntek

Elgondolkodtam...

Sokszor védekezünk úgy hogy azt mondjuk valaki más csinál velünk valamit, ami nekünk rossz.
Negatív energiákat küld, bánt, zsarol, fogva tart, megaláz, elnyom, és sorolhatnám.
Vajon ha igaz az, hogy ahogy fennt úgy lennt, és ahogy bennt úgy kinnt...
Ha mind Egyek vagyunk....
...akkor igazából ki az aki rosszat akar nekem? Ki az aki büntet, aki kényszerít?
Ki akarna bántani, ki küld felém "negatív rezgéseket"?
Ha valakinek baja van önmagával és rajtam akarná levezetni... vajon miért pont rajtam?
Többmilliárdan élünk a Földön.
Mi alapján dönt úgy, hogy pont én kellek neki?
Talán én hívtam őt be.
Meg van benne a potencia hogy eljátssza azt amit én tennék magammal. Beindul a mélylelki folyamat, ám a felelősséget sokszor elhárítjuk. Mindig más a szenvedéseink okozója.
A negatív élmények, érzések oka nem a külvilágban keresendő, hanem magunkban.
Hasonló hasonlót vonz, mondják.
Akkor vajon ki bánt kit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése