2010. július 9., péntek

Viccek a la Hugi

Az aranyhal elmegy szabira két hétre.
Megkéri a cápát hogy távollétében helyettesítse.
Azt mondja neki: - Figyelj, cápa! Találkozol egy emberrel, megmondod neki hogy hármat kívánhat és teljesíted. Egyszerű, nem?
Mire a cápa: - Aha....
Aranyhal két hétig dizsizik a Bahamákon, visszajön a melóba, megkérdezi a cápát:
-Na, te cápa, találkoztál emberrel?
-Aha... kifogott egy halász.
-Téged?!
-Aha...
-És teljesítetted a kívánságát?
-Mondhatni....
-Na mit kívánt?
-Hát... azt akarta, hogy érjen földig a f***a.
-És hogy teljesítetted?
-Hát.... leharaptam mindkét lábát.
:DDDD

Kisgyerek odamegy az apjához, megkérdezi tőle:
-Apa, apa, mi az a kupleráj?
Az apa szeme kikerekedik, és azt válaszolja:
-Hát.... ööö... kisfiam.... tudod az az a hely ahol szeretetet lehet venni.
Kisfiú elmegy a kuplerájba, odaad egy ötforintost a mádámnak, és azt mondja:
-csókolom, szeretnék szeretetet venni!
A mádám megsajnálja, behívja palacsintázni.
Másnap a kisfiú meséli az apjának:
-Apa, apa, vettem szeretetet a kuplerájban, képzeld!
Az apa szeme mégjobban kikerekedik...
-Mit csináltál???
Mire a kisfiú:
-Hát hárommal még csak elboldogultam, de a negyediket csak szétterítettem és jól kinyaltam!

:DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése