2010. június 25., péntek

Álom+

Volt még álom... inkább ide írom mert így gyorsabb, mint az álomnaplómba.:)
(a lustaság fél egészség?:P)
Csókolózni akartunk a Ferivel, aztán belenéztem a tükörbe, és a szemfogaim elkezdtek mozogni, vérezni és ki akartak esni.
Elmentem a fogdokimhoz, (aki itt az a nő volt aki most a közös képviselőnk lett és nagyon jófej), visszanyomta őket, azt mondta csak picit meg kellett erősíteni.
És tényleg nem volt már bajuk.
Sétáltam vele meg még egy nőcivel összekapaszkodva egy tengerparton, mint jó barátnők. Aztán valami történt és egy lakásban voltam, egy táncteremben, de tudtam hogy az az enyém.
Az egyik fal végig tükrös volt. Tetszett ;)
Öntözgettem a növényeket amik voltak a teremben. Szépen növekedtek.
Hát ennyi nagyjából :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése