2010. június 21., hétfő

pipázom

Igyekszem hogy szépen fogalmazzak.
Miért nem lehet megérteni hogy nincs meg nekem a Tünde száma???
Lassan leszállok a plafonról ahova másztam, már tényleg nem tudok mit csinálni.
Nem tudom ki volt az aki bekavart, nem tudom mi az igazság, de azt tudom hogy nem csináltam semmit.
Mégis iszom a levét, de egy dologra nagyon-nagyon jó volt. Kidomborodott ki az aki tényleg ismer és ki az aki csak úgy csinál.
Először el kell követni valamit, aztán lehet csak bevallani. Ha nincs mit, akkor nem tudom megcsinálni.
Elegem lett a szemét kétszínű emberekből, hiába tudom hogy nem igaz, hiába tudom hogy ezek nem ők, a tököm tele. (a nemlétező összes)
És most nem akarok toleráns lenni, finomkodni, meg nyomatni a nagy ezo-dumát, még akkor sem ha tudom hogy igaz.
Legalább lenne annyi gerinc abban aki csinálta hogy bevallja, persze....talán nem várhatok ilyen nagy dolgot...
Most ez nagyképűen fog hangzani de arra mindig büszke voltam, hogy ha elszúrtam valamit, vállaltam a következményeket. Nyíltan és egyenesen.
Inkább üssenek százszor pofon minthogy ne tudjak a tükörbe nézni.
Fény és szeretet? Hol? Ez egy nagy katyvasz.
Undorodok belenyúlni is.
Most aztán borul a bili... bili? Kád legalább.

3 megjegyzés:

  1. dobd ki a pipát, egészségtelen.... :D
    komolyra fordítva... tudod mi a legjobb megoldás xarkeverők ellen? le kell szarni őket! nagy ívben! (értem én, csak leszarom - kb:) + amire figyelsz, azt erősíted....
    Kitartás! Én bízom bennetek & szeretlek titeket!(L)

    VálaszTörlés
  2. Kedves tőled.
    Mégis.. valamiért kíváncsi vagyok ki lehetett az.
    Persze... fölösleges rajta kattogni úgyis megkapja amit érdemel nem?
    Én mostmár nem tartok ki.
    Viheti aki akarja...
    :-*

    VálaszTörlés
  3. Megértelek.... én ne értenélek:(
    (L)

    VálaszTörlés