2010. június 25., péntek

Durva! Csak óvatosan.

Nagyon mélyen aludtam az éjjel.
Jézusatyám mit álmodtam.
Először valami bulin voltunk, ahol énekeltem is, ott volt szinte mindenki akit ismerek.
Hugicám kislányként, valamit tudott amit mi nem, de esett az eső és mindenki haza akart már menni, annyira nem figyeltünk rá.
Feri külön ment haza (középsulis szerelmem).
Két kocsival voltunk az egyiket apu a másikat anyu vezette.
Apu kocsijába szállt Hugi és még nagyon sokan én is oda akartam, de már nem volt hely, úgyhogy átmentem Anyuéba.
Aztán jött egy pacák, ki tudja honnan és elkezdett magyarázni hogy ő tud mindent, és odagyűltünk köré hogy mi a rákot akar. (táskával volt, talán az a faszi lehetett akivel Hugi álmodik folyton)
Azt monta hogy van valami lény és hogy meg fog minket találni, és megöl és majd ő megment.
Volt aki betojt, (jogosan), mások hülyének nézték (szintén jogosan):), és míg mentünk alternatív útvonalat keresni, még magyarázott ott nekünk.
Hogy ha hazamegyünk a lakásunkban ott lesz a lény, és vigyázzunk.
Nekem több se kellett tettem egy jó merész kijelentést, hogy oké, akkor hazamegyünk hozzám, ha ott lesz a lény és meg tud ölni, adják el a lakásomat és osszák el az árát.
De ha nem, akkor vesz nekem egy lakást.
Azt már nem tudom ki hogy reagált, döbbent csend volt...
A következő kép már egy szőke lányról szólt aki bemenekült tőlünk nem messze egy sziklahasadékba, és egy alaktalan zselés izé követte. Felvette a hasadék méretét tökéletesen és bebújt a csaj után.
Mint kiderült az az ő birodalma volt a hasadékban, és láttam hogy a csajt elkapja, és a nyakánál fogva fellógatja a plafonra, egy kocsányon, egyébként több száraz fej is lógott ugyanígy...:-S
Úgy kapta el hogy kitöltötte az egész barlangot, és nem kapott levegőt a lány.
Láttam részletesen ahogy megeszi, vagyis inkább megemészti, és már tök fehér lett, azt is hallottam mikor hal meg, mert a szívdobogása megállt. Hát.. eltelt egy kis idő.
A végén az utolsó csepp vérét is kiszívta, és otthagyta. Ilyen alaktalan amőba-szerű zselés valami volt.
Hát én azt hittem felébredve hogy szívrohamot kapok. Fogalmam sincs mi volt ez.
Megyek vissza aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése