2010. június 20., vasárnap

Ma nagyon jó napom volt :)
Takarítgattam, pakoltam, és áthoztam Laci régi - már szétszedett - számítógépasztalát, valahogy összecsavaroztam, úgyhogy most már arról írok.
Délután pedig átmentem Hugicáékhoz. Ja, egész jó lett az érettségije, pár hármas pár négyes. :))
Elmentünk Auchanba vásárolni, annyira bírom Hugit, tudok vele hülyülni mindig, teljesen egy az érzésvilágunk (lélektárs a drágám).
Összekapaszkodva énekeltük a csemegepult előtt a "Most kell eldöntenem"-et Demjéntől (az ment a rádióban). :)))
Hazaérve Öcsém legfontosabb dolga az volt hogy megkért, segítsek neki megtalálni a Flayer jungle bejáratát a Diablo II-ben :DDD ja, két nap múlva érettségizik, de elég laza.
Amúgy nem találtam meg, jól eldugták..:)
A zuhé elől Hugival felmenekültünk Rékáékhoz, jaj nagyon édesek voltak!!!
Ők mentek bulizni Vörös lyukba én meg most haza, mert fáradt vagyok.

Azért valahol elég furcsa hogy egyedül élek.
Jó is, mert teljes szabadságom van, de máskülönben annyira mégsem élvezem. Meg kell tanulnom magamnak is főzni, nem csak akkor ha jött valaki, valamiféle napirendet tartani (amit kéjes élvezettel szegtem meg régebben, mert hehe most lehet :))), és ha beteg vagyok, vagy valami elromlik első körben magamra számíthatok.
Ez persze nem rossz, fokozza az ember kreativitását és az önállóságát is.
Lenne aki segítene, nem is erről van szó, de minden csip-csup dologért nem fogok iderángatni senkit, akármennyire szívesen is jönne.
elhatároztam, a nyáron valamelyik nap elbicajozgatok Szilvásváradig :)))))
Még nem tudom milyen utakon, majd veszek térképet.
Általában a közlekedés az amiben penge vagyok, szinte bárhova odatalálok, ha meg nem ismerem a környéket, akkor kérdezek.
Már épp itt az ideje hogy felemeljem a punnyadt fenekem és jóóól megdolgoztassam az izmaimat.... a vonatjegy meg amúgyis nagyon drága.
Na majd valamikor felkerekedek :))) szó szerint :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése