2010. június 25., péntek

Prouba

Megvolt a próbanapom.
Jó volt, néha kihívás volt, de szerintem amennyire lehetett, megfeleltem.
Kb. egy hét múlva kiderül mi a helyzet.
Fáradt vagyok most meg éhes. Ittam egész nap fél lityó rooibos-teát.
Hú olyan fura ez az üzleti szféra. Néha olyan életidegennek tűnik... emellett igazából mindenki nagyon jófej volt. (talán a nagyfőnökök kevésbé, de hát ők ilyenek)
Atyám, az agyam zsong a temérdek infótól. Még nem is biztos hogy fölvesznek, de már egy csomó mindent tudok, mellékeket is megjegyeztem (mi a ráknak?).
Szivacs lesz az agyam, mindent magába szív ha sok új infó van.
Most meg szemetelhetek :))
Azt hiszem ideje enni, mert idáig tartottam magam.
Valamit csak összehozok mindjárt.
Egyébként ...rájöttem mi zavar... teljesen érzelemmentes szinte az ilyen szféra....
És amiket eddig kizártam, most ömlenek vissza.
Már megint ott tartok hogy bármit szívesen megcsinálok, de fogalmam sincs mi az amiben igazán kiteljesedhetek...

2 megjegyzés:

  1. Barátsággal:

    http://www.youtube.com/watch?v=xNP33XFUbCI&feature=related

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon aranyos. :)))
    Köszi!
    (nem mondom hogy nem volt előítéletem mikor megláttam a képet, de tök kis cuki mégis :)))
    :-*

    VálaszTörlés