2010. június 23., szerda

Normafa

Muszáj volt fölmennem a hegyekbe.
Annyi minden összesűrűsödött, zsongott a fejem, mégis mint egy zombi úgy jártam-keltem a városban.
Ebből elég, ki kell szellőztetnem ezeket a súlyos dolgokat.
A buszon rámköszönt egy srác, hallottam , franciául beszélt telefonba.
Mikor sétáltam Normafán, hozzám csapódott, kiderült a marokkói nagykövetségen dolgozik.
Nem sokat tudott angolul szóval alig beszéltünk, vagy max csak jelbeszéddel.
Elég egyértelmű volt mit akar mikor azt mondta hogy itt van a lakása nem messze...
Közben gyűjtögettem a gyógynövényeket...
Elmosolyodtam :) miért nem lepődök én meg ezen??
Még meg is mutatta merre kell menni a házához, mondtam hogy jó, akkor az elágazásnál ő menjen haza, én meg megyek a másik irányba, növényt gyűjteni :D
Nem volt elég neki a sima puszi, még csókot is akart, na akkor már határozottabban köszöntem el.
Huh. Egy kis békére vágyom, mostmár aztán hagyjanak békén.
direkt nem a kitaposott utakon mentem, csodáltam a növényeket, és hát láttam pár gyönyörű dolgot :) Sokat le is fotóztam.
Bárcsak jobb kamerám lenne mint a telómban lévő kis 2 megapixeles kamera.
Találkoztam két természetfotóssal, meg egy hobbifotóssal kicsit később. Vele egészen hazáig jöttem, tök aranyos volt.
Igazából nagyon mélyen bementem az erdőbe, fákat simogattam, szuper jó energiájuk van :)
Mögöttem meg kibukkant a fotós, azt mondta olyan vagyok mint egy erdőtündér, és mintha 300 évet visszaugrott volna az idő.
(ő a sokadik aki letündérez, király(nő))
Mesélt a fiairól, a foci vb-ről, a kamerákról, az operáról, énekesnőkről (minő véletlen:)).
Nekem meg sikerült szedni szagosmügét, cickafarkat, somkórót, gyermekláncfüvet, skarlát zsályát(mezei zsálya) és csalánt.
Hazaérve teljesen feltöltöttnek éreztem magam :) Még most is!
Hívott Tomi Apu, Párizsból, költözködni fognak, jó sokat beszéltünk, továbbra is hangoztatta, hogy szerinte ez nem szerelem amit felém éreznek, és csak én hiszek ebben közben a gyakorlat mást mutat.
Ebben egyet kellett értenem vele. Persze... tudom hogy csak félt, azért mond sokmindent.
A maga részéről sokat csalódott és nem hisz a szerelemben.
Hát akkor erről ennyit. Lehet egyszer én is eljutok oda ahova ő, bár... talán megvéd a Bak Vénuszom :))) Mindent hosszú távon érzek, és talán picit jobban bírom az érzelmi gyűrődést.
De az is lehet hogy női mivoltom is rátesz egy lapáttal.
Érzelmekben jobban otthon vagyunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése