2010. június 26., szombat

Lendület

Ma tök jól vagyok :)))
Tegnap mikor hazaértem próbáltam énekelni, de nem ment. Egyszerűen nem volt hangom :((
Semmi. CSak vinnyogás, mintha eltorlaszolódott volna a torkom.
Nem mondom, szörnyű volt.
Ma meg egyszerűen belázadtam. Végre kialudtam magam, (igaz az álmom kaotikus volt..), Hugiékhoz átmentem, és ahhh piszkosul élveztem a szabadságomat!
Folyton ezt nem lehet, azt nem lehet, meg élj időbeosztás szerint, állandóan csak a keretek, a korlátok.
Ma aztán baromira nem érdekeltek ezek.
9-re voltam hivatalos, de odaértem dél körülre, és nem érdekelt :) (úgyse kelnek föl ilyenkor 11-nél korábban Apuék)
Végre a saját stílusomban szambázhattam az utcán, és olyan tempóban ahogy nekem kényelmes.
A kedvenc (bár már lassan széteső:)) fekete pici sarkú velúrcsizimet vettem fel, a szűkszárú farossal. Fennt tunika és boleró, a hajam se lőttem be, sminket se raktam fel.
Fog a rák még hétvégén is ezzel szórakozni. Ebben a szerkóban érzem igazán jól magam!
Nem vagyok nőies? Dehogynem. Nem vagyok engedelmes? Bingó.
:)))
Cseppet sem. És így érzem jól magam.
Semmi kedvem folyton alkalmazkodni lehetetlen és fölösleges szabályokhoz.
Akkora lendületet kaptam ezáltal, csak úgy repültem a szelek hátán. :))
Rájöttem hogy imádok utazni, átszállni, a változatosság éltet, az unalom és a kényszer az ami ki tud csinálni.
Mikor hazaértem, énekeltem az utcán is, és valahogy itthon is ment simán. Sőt, gyönyörűen!
Ennyi a titok. Nem tudok kivetkőzni magamból max részlegesen, de nem leszek roncs, azt már nem, senki és semmi kedvéért!!!
Már azon is gondolkodtam hogy kiköltözöm Párizsba egy picit nyár végén - ha addig nem jön össze állás.
Apu most másik albérletbe költözik júliusban, oda már nem megy vele az ex-nője, és nagyobb is lesz, szóval elférek :)
Meg kéne tanulnom franciául, és Apu szerint nagyon gyorsan kapnék állást. Náluk így működik.
1400 Euró a minimálbér ott (!!!), jó mondjuk azt mondta Apu az ő albérletük 500/ hó.
Na de akkoris. Ha már ketten fizetnénk, mennyire jó lenne!:)
Egy csomót félre tudnék rakni :) És hát... Párizs!!!
Bármikor mehetnék, a Népligetből indul busz, egész olcsóért lehet jegyet venni.
Elég csábító ötlet! Mindenképp kimegyek, csak még nem tudom mikor.
Addig azért el kéne rendeznem a dolgaimat itthon...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése