2010. augusztus 19., csütörtök

Álom

ez most nagyon nem vág ide, a sok idilli bejegyzésem közé.
de ezt álmodtam.
aki szereti a szürrealizmust, az odalesz tőle....:-S
mikor söprögettem a házunkat (társasház), hirtelen egy másik szinten találtam magam, ahol tele volt kosszal, és azt is félig kisepertem, mikor megjelent valaki, és mondta hogy nézzek fel.
és az égen nagyon fura dolgok voltak. mintha gépek lettek volna, vagy nem is tudom....
elmentem a városban ilyen városnéző túrára, és láttam, szintén az égben, olyan volt mintha egy táblára rákötöztek volna embereket és fejjel lefelé (vagyis a földdel párhuzamosan) lettek volna, mellettük rengeteg gép, amiket a felhők eltakartak általában, de én láttam őket...
aztán jött egy olyan kép, a pszichiátria árnyoldalairól (szerintem), mintha filmet néznék, hogy beinjekciózták valaki agyát, meg a másikat lenntartották a vízben, nem sorolom mert voltak durvábbak is. azt is láttam hogy rengeteg tudós szintén megbolondult, lehetett érezni a reménytelenségüket (vagyis isten nélküliségüket), ahogy kutatták mi lehet a probléma más emberekben, közben szörnyetegek lettek, jobban mint azok akiket meg akartak gyógyítani.
már kicsit féltem tovább nézni a filmet, de azért néztem, egy lányt láttam, panellakásban, csapkodja a klaviatúrát, és valami leleplező cikket ír a születésnapján, mikor odajön az anyja, akkor kiborul, és azt hajtogatja, hogy "sose leszünk szabadok, nem tudom megcsinálni".
a születésnapját is látom, ahogy átnyújtja az apja neki az ajándékot, aki egyébként egész nap a tv-t bambulja és sört iszik. Valami történik, valakik berontanak de nem akarom látni úgyhogy eltűnik a kép.
Következőleg egy barlang-félében vagyok, valaki telerajzolta napocskákkal, nagyon szép egyébként, ez egy világos barlang, lehet pont a napok világítanak :-)
vannak kartonból kivágott zöld fenyőfák, amik lógnak zsinórokon, egy nő csinálta az egészet, ezt tudom, a talaj homok, közötte aranyékszereket találtam.
(jaj nagyon szépek voltak :-)))
azt vizsgáltam vajon eredeti arany-e, de amikor elég távolra vittem onnan ahol felszedtem, elkezdett recsegni... nem tudom hogy, olyan mint a Silent Hill-ben, ahogy recseg a telefon.
Valaki jött mögöttem, de nem láttam, csak éreztem hogy ott van.
Hát ennyi.
Erről eszembe jutott Tori Amos egyik klipje, amit nagyon szeretek.

http://www.dailymotion.com/video/x232r3_tori-amos-caught-a-lite-sneeze_music

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése