2010. augusztus 21., szombat

Huh, kitakarítottam a házat :-)
Ma már nagyon jól vagyok.
Úgy is keltem.. rájöttem mi lehetett még + a baj...
Öcsémnek este 11-kor adtam oda a fejhallgatómat, mert kiderült hogy nincs neki, és azért nyomatja a tüc-tüc zenét még éjfél körül is :-S
Eddig lenyeltem, mert nem akartam bekorlátozni, bár megette az idegeimet, mégis sokszor annyira fáradt voltam hogy erőm se volt felkelni hogy szóljak.
Most meg nem volt probléma, örült is neki, én pedig nyugodtan tudtam aludni végre...
És naaagyon jót aludtam :-)))) Csöndben, puhában, a kényelmesen széles ágyikómon.
Reggel jóga, aztán háztakarítás, zuhany (rég esett ilyen jól) és nemsokára utazom Battára a csajokkal!:-))
Alig várom!!! azt hiszem imádok utazni.
mondjuk huzamosabb időre nem szívesen vagyok távol az otthonomtól.
Ez csak egy nap lesz, és júúúj dejó lesz vonatozni :-)))

elolvastam amit tegnap írtam, és bár egyetértek vele még mindig , úgy érzem tényleg fölösleges sokszor a sok szöveg.
De ennyi erővel üres oldalakat rakhatnék fel, hiszen igazából semmilyen szó nem tudja teljesen kifejezni az érzéseket, a lényeget.
Mégis néha muszáj írni, beszélni, az is egy csatorna, amin keresztül az ember kifejezheti magát és kapcsolatot teremthet másokkal.
No megyek öltözni :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése