2010. augusztus 16., hétfő

Nevető jóga óra :-)

No, voltam hahota jógán! :-)))
Nem mondom hogy nem volt fura. Tök idegen emberekkel röhögni, mint az ovisok olyan gyakorlatokat csinálni...
Volt egy srác, meg egy szőke csaj, velük mit össze hülyültünk!!!
engem se kell félteni ha hülyéskedésre kerül a sor... :-)
Elég fárasztó volt, de ezt csak a végén éreztem, amúgy nagyon tetszett!!
A jótékony hatását főként akkor kezdtem el érezni, mikor kiléptem a művház kapuján.
Annyira a középpontomban voltam, hogy kapaszkodás nélkül álltam a metrón, és azon csodálkoztam miért nem zötyög jobban, és én ezért a kis kilengésért szoktam kapaszkodni??
Mindenki megnézett, férfiak, nők, pedig csapzott és izzadt voltam (vagyok, hehe:-)))
De fantasztikusan éreztem magam, és még most is úgy érzem! Csak úgy dőlt az energia!
Szóval nagyon tetszett!
Az elején erőltetettnek tűnik, de ha az ember feloldódik, akkor nagyon lehet élvezni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése