2010. augusztus 15., vasárnap

Ma se tudok nyugodni..

valaki kapcsoljon ki :-))
ezen a héten és még most is hétvégén, ezerrel pörgök.
nem tudom miért de nem bírok lazítani.
annyi cuccot pakolnék ki a kukába vagy bárhova, ma jön apám, elbeszélgetek vele majd, azért nem lomtár a lakásom...
most van az hogy nem látom az alagút végét. Húgom eltűnt egész hétvégére, nagy erőfeszítésembe telik majd ha hazajön, hogy ne ordítsam le a fejét.
Itt hagy a kupijával, a 4 nagy szemeteszsák mosatlanjával, a 2 tv-vel, rengeteg dobozzal, hogy szinte moccanni nem lehet. (a fele kuka egyébként)
velem meg az a gond, hogy hajtom magam amíg van bennem szusz, aztán egyszer csak kipurcanok, de igazság szerint nem akarom azt megvárni... (csináltam eleget)
úgyhogy mostantól csak lazítok! Amiket meg még kéne csinálni arra majd megkérem őket hogy holnap tegyék meg.
Egy tollpihét nem vagyok hajlandó arrébb rakni mostantól :-)

Ma is felsöpörtem és felmostam a 4 emelet 2 lépcsőházát meg a bejárókat (2 bejárat van).
Olyan fülledt az idő, hogy csöpögött a víz a homlokomról :-)
de szokás szerint közben rádiót hallgattam, úgyhogy néha amolyan "amcsis takarító"-ként táncoltam a partvissal.
már csak a virágos fejkendő hiányzott, komolyan :-)))
Jó kis edzés is, fel-le rohangálni, minek nekem edzőterem, ez teljesen megmozgat és ingyé van.
Egyébként nem könnyű meló, és cseppet sem megbecsült, azt hiszem minden tiszteletem a takarítóké.
Van egy bennt a cégnél is, az Emi néni, tök aranyos pl. Mindig integetünk :-)
Egyszer kiintegettem neki és azóta ha elmegy, így köszönünk.

Nem nagyon tudok magammal mit kezdeni... nem érzem hogy a kuckóm rendezett lenne, és folyton azon jár az agyam mit kéne még csinálnom.
Pedig le kéne állnom, különben összeesek egyszer.

Lelkileg olyan nagy várakozás állapotában vagyok, nem tudom, valamit érzek, változást, de nem tudom elképzelni mi lehet az.
Azt tudom hogy ez az időjárás nem teljesen normális, olyan mint egy zárt burok, fülledt, meleg, szél alig, és a felhők lezárják a levegőt.
Rám valahogy félelem nehezedne, de mivel nem talál fogódzkodót, lecsúszik folyton, még érzem ahogy kapálózik, egy kicsi kiugró rész elég lenne neki, azon felhúzná magát.
De nincsen. Így járt :-)
Megcsinálom a vacsit, aztán nézek valami jó kis fimet! ;-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése