2010. augusztus 17., kedd

hörr

pffffff.... micsoda egy áruló!
nem tudom még hányszor kell nekem szerelmet hazudni....
a lenti videót azért nem veszem csak le mert szerintem nagyon szép.
de hogy van bőr a képén felrakni egy olyan fotót....
egyszerűen szégyellem ezt az egészet, mekkora egy hülye vagyok már megint.
mi a fenének foglalkozom ilyen emberekkel ahelyett hogy keresnék magamnak egy rendes férfit.
néha nem értem magam.

tudom hogy nem igaz, de akkor miért kell túráztatni a másikat hazugságokkal?
ronda dolog így érzelmeket kicsikarni, de biztos nagy az unalom.
megalázónak érzem és szinten alulinak.
én sem csinálok hasonlókat, pedig megtehetném. mások érzéseivel szórakozni mindenki tud.

piszkosul kapálózik bennem az a részem amelyik az elkülönülést akarná erősíteni.
hogy nekem nincs közöm hozzá, egy senki számomra.
igazán hívogató lehetőség lenne.... csak nem megoldás megint.
utálom hogy ebben is van valami lecke. utálom hogy utálom, és azt is utálom hogy tudom hogy így van.
cseppet sem akarom szeretni mert nincs tekintettel rám, és talán minden amit mondott egy rakás hazugság.

érdekes módon viszont nem vagyok pipa. se elkeseredett.
sőt inkább viccesnek találom magam :-)
úgy hörgök-morgok belül mint egy rosszkedvű medve. sőt, fújok is mint a vadmacska.
eszembe jutott az Aerosmith-től a Cryin-nak a videoklippje :-)))
na hát kb. úgy mutatnék be mint a végén Alicia Silverstone (egyébként imádom :P)

most már egyenesen nevethetnékem van magamon :-D
meg az egészen. nem is vagyok már kicsit se pipa. (biztos elfogyott a dohány... vagy nincs tűz :-)))
LOL :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése