2010. június 18., péntek

Kedves hazugság!

Újból kedvem támadt fordítani.
Mindigis imádtam a TLC-t, most ez a dal jött szembe:



Kedves hazugság!

Kedves hazugság
Csalódást okozol
Azt mondod bármit helyre tudsz tenni
Ehelyett ki vagyok akadva
Csak még rosszabbá teszed a dolgokat
Ha lenne bátorságom, megmondanám, hogy tűnj el tőlem
úgy sejtem nem vagyok ennyire okos
Hagyom hogy elbátortalaníts
Hagyom hogy irányíts
Mert félek az igazság fájna nekem
Mikor te vagy ami fájsz - sokkal jobban

Tűnj el a számból!
Tűnj el a fejemből!
Tűnj el az elmémből!
Ne rakj többé szavakat a fejembe.
Tűnj el a számból!
Csak bajt hozol rám semmi mást
Kifelé az életemből!
Tűnj el belőlem!
Belőlem
Belőlem, hazugság

Kedves hazugság!
Ostoba vagy
Azt hiszed tiéd mindenem ami jó
Azt gondolod győztél
Félreértetted a sebezhetőségem
Most megfogtalak
Úgyhogy tűnj a pokolba tőlem
Kiismertem a szíved
Nem hagyom hogy elbátortalaníts
Nem hagyom hogy irányíts
Csakis
az igazság szabadíthat fel

És a hazugságaid nem fájnak többé
Soha többé

Refrén.:)

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése