2010. június 14., hétfő

Újból Neked

Ez olyan gyönyörű, muszáj megosztanom Veled, Tomi!!!!
(L)
(és persze azokkal akiket szintén megérint)
Istenem, egyszer ezt el kell énekelnem!!

http://www.youtube.com/watch?v=ft79ruh3G2o

*
Sarah Brightman: Nincs hozzád fogható

(vers)

És mi ugyanúgy - ha nem is lesz gyengéd és kedves
Ami élettől, türelemtől, fájdalomtól független
Ami áldástól is az, és sosem tudhatjuk mikor lelünk rá
Hogy is lehetne hát elég életből és szeretetből?
.................
(ének)

Szemeidben ott vannak titkaim, miket soha nem mutattam Neked
A szívem mélyén érzem, mindig is ismertelek
Karjaidban olyan biztonságban vagyok amilyet még nem éreztem
Te vagy az akire mindig vártam, nincs senki Hozzád fogható

Olyan biztos mint a napfelkelte, olyan tiszta mint az ima
Te formálsz reményt a ritka levegőből
Minden álom amit száműztem, valósággá válhat
Hiszek a csodákban -nincs Hozzád fogható


*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése