2010. június 16., szerda

Ma ma mia

Végre itthon.
Reggel hívom, hívom a Perfektet, több számukon is, de nem tudtam elérni.
Gondoltam akármennyire is gázul vagyok, bemegyek, hogy lássák nem tojom le a tanfolyamot.
Beszédelgek, aztán még húzza a száját a csaj, hogy há, dejó, bejöttél és kijelented hogy beteg vagy?
Enyhén flegma volt. Ja, mondom, csak hogy lássátok hogy foglalkozom a dologgal amúgy megyek a dokihoz, csak beugrottam.
Találkoztam egy csoporttársammal, ő tök aranyos volt, azt kérdezte "Nem vagy jól, Napocska?":)))
Nem. tényleg nem voltam jól. Most se vagyok igazság szerint.
Valahogy odataláltam a picike utcába, XI. kerületben, ahol rendel gyönyörű kis kert mellett a házidokim.
Több éve nem voltam nála :) Mondta hogy igen, légcsőhurut, elég csúnya, és mit mondott, vegyek SZERZETESEK KÖRTÉJÉT! :)))
Azért felírt két gyógyszert is, ha nem használna a körte.
De tök meglepődtem hogy gyógynövényt ajánl elsőre, nem vegyipari cuccot.
Sikerült eladnom egy hastáncruhámat is ma, úgyse volt rám jó, aki megvette meg nagyon örült neki :)
Mondjuk nem is adtam drágán ;)
Most iszogatom a körtelevet.
Elég édes. De nagyon finom - szerintem.
Mondjuk szeretem a növény-ízt.
Nagyon csúnyán köhögök, iszonyú hangja van. :-S
Néha még én is megijedek magamtól. Mintha bármelyik percben feldobhatnám a szandált.
Harmadrangú black -és trash -metál együttesbe azonnal felvennének szólóhörgősnek :DDD

Jaaaaaj, jut eszembe, legutóbbi próbán, hülyültünk :)))
Elénekeltük az Eddától a "kör"-t swingben, meg countryban XDDD (borzalmas volt :DDD)
Meg a Darabokra törted a szívem-et swingben, de az nagyon jó lett szerintem.
Az örök sláger pedig a boci-boci heavy metál verzióban :)))
(azért néha játszunk komolyan is ám!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése