2010. június 18., péntek

see u when u get there

Ma elmentem tanfolyamra.
Még ki vagyok írva, de már sokkal jobban vagyok:)
úgy tűnik használt a körte-tea! Rengeteget ittam belőle.
Továbbra is csúnyán köhögök, de legalább már csak néha fáj, az orrom meg már teljesen rendbejött.
Annyira jó volt mindenki örült nekem valahogy! :))
(filmes változat: "mindenki örült nekem valahogy! az egyik társam maga elé köpött, a másik felhördült mikor elmentem mellette, a harmadik elnyomta a csikkét a füzetemen. hát nem édesek?:D")
Csak vicceltem...
:)) tényleg örültek.

Másik felismerés, hogy az üzletemberek is emberek :)
Eddig valami külön fajként tarthattam számon magamban őket, mert cseppet sem kívántam vegyülni velük.
Most meg... tudom úgyis hogy ha fel is vesznek próbaidőre fognak, szal bármikor elmehetek, ,nem kötnek le örökre :)
Viszont nagyon jó lenne a fizu.

Jaj, Hugicának nagyon jól sikerült az érettségije.
Ma fog jönni és elmeséli. Meg levágja a hajam egy picit, és befestjük csokibarnára :)
És jön a hétvége, ó igen :)
Ha jó idő lesz, felmegyek Normafára gyógynövényeket gyűjteni. Vagy Óbudára. Vagy mindkettőre. :))))


Ez annyira jó! (L)
Öcsémmel imádtuk annak idején, a számot meg a filmet is (Nekem 8) ;))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése