2010. június 13., vasárnap

Sööööör

ahhhh van isten!!
végre hazaértem.
ma próbán voltam, ami jó volt csak nagyon rövid :( picit fel is rántottam a moslékot rajta...
gondoltam lenyugszom a Városligetben, úgyhogy ott mászkáltam, találtam Huginak egy tanulóbérletet ami még július 4-ig jó, és Öcsnek egy négylevelű lóherét, érettségire. ;))
Valami borfesztivál volt a ligetben, és egy naggggyon jópofa együttes lépett fel mikor odaértem, négy vagy öt srác, és poénkodtak meg énekeltek, nagyon ügyik voltak :)
Úgy imádom a fesztiválokat!:) Bár szomorú is voltam egyúttal mert nem tudtam megosztani most senkivel.
Gondoltam veszek egy cső kukit, de 400 ft-volt, úgyhogy úgy döntöttem ezt nem nekem találták ki.
Akkor majd inkább főzök itthon :)
Amúgy valami nem stimmel velem mostanában, a CBA felé menet is csúnyának éreztem magam és kövérnek(!) a magam 64 kilójával...
Egész végig pasikat nézegettem, hátha... de nem... na mindegy nem adom fel attól még.
Megint nagy ellenerők csapnak össze bennem, mint már annyiszor, miért nem lehetek olyan mint sokan, nyugis, egy szinten maradós, mindig harmonikus?
Néha annyira irigylem őket. Na mindegy.
Legalább véééégre, vééééégre, hazaértem, és ahhh, beleittam a jéghideg sörömbe :DDDD
Most ebben az állapotban élvezkedek, ez a nap csúcspontja :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése