2010. július 14., szerda

Álom féle

Kicsit túlterhelt vagyok mostanában a vizsgák és az új helyen való betanulás miatt.
Most meg ez az érzelmi ingás is. Nem unatkozom az biztos.
gondoltam most este lefekszem a földre picit meditálni, persze az lett belőle hogy elaludtam...
talán az egyik legrosszabb élményem volt idáig...
itt voltam a szobában, de máshogy nézett ki, idegen volt, semmit se találtam a helyén, chateltem, aztán az is elúszott valahova, nem volt kapcsolat, én meg a földre kerültem valahogy.
Hullámzott és tönkrement minden. Nem tudtam felkelni a földről.
Bejött egy kép, ahogy ajtót nyitok, mellettem egy férfi, és az ajtóban van egy nő, elkezd valamit nagyon magyarázni kicsoda ő, de már nem emlékszem.
Valami változást mond.
Aztán jött a legrosszabb - számomra -, újra a "padlón" :) voltam, és valaki bejött.
Egyszerűen nem láttam többet, nem tudtam felnézni, csak a lábát láttam, meg hogy valaki áll mellettem.
-Ki vagy te? - kérdeztem, aztán már kiabáltam a végén, mert nem válaszolt, csak nyújtotta a kezét.
Iszonyúan megijedtem, mit keres itt, kicsoda ez, ki engedte be stb..
-KI VAGY TE???!!! - már hisztérikusan sikítottam , és hessegettem a kezemmel.
Úgy éreztem magam mint egy nyomorék, nem bírtam felállni, felnézni se, csak úgy feküdtem, egyedül a kalimpálást tudtam a kezemmel csinálni.
Amikor már a legjobban féltem, a rémületre ébredtem fel. De persze nem volt itt senki.....látható.
Mikor itt volt Apu pár hónapja, itthagyta az ingét, most azt vettem fel.
Valahogy biztonságban érzem magam benne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése