2010. július 16., péntek

:)

Megkaptam a bizit igeeeeeen!!! :D
76%-os lett a vizsgám, az amúgy elég jó, ahhoz képest hogy a tegnapi tanulásom alvásból állt, olyan hulla voltam hogy ráaludtam a jegyzeteimre, a több liter kávé ellenére is...
Páran számot cseréltünk, aztán Attilával és Józsival elmentünk sörözni.
Még sose ittam búzasört, nem semmi, nagyon fincsi volt :)
A meleg miatt meg is ütött rendesen, mondjuk jó nagy korsóval kaptam.
Már mindenről beszéltünk a végére, hústól kezdve a sportig, párkapcsolat, munkakeresés, szex, minden volt :D
Végül megállapodtunk hogy elmegyünk jövő hét végén kenuzni a Lupa sziget környékére.

Mostanában annyi jófej emberrel találkozom :)
Van egy srác, mikor mentem a tanfolyamra reggel mindig seperte az utcát, olyan hmm meditatívan... mindig jókedvű, de nyugodt volt.
Észre se vettem volna egyébként, de mikor elmentem mellette, rám mosolygott. Én meg ösztönösen visszamosolyogtam.
Úgy söpri az utcát mintha a világ legjobb munkája lenne az övé...
talán az is... ;)
Egy-két nap kivétellel ez így ment, mosoly-mosoly. És ennyi. És ezzel már jól indul a nap, ha amúgy nem indulna jól.... :)
Ma megint voltam a zöldségeséknél, kukoricát venni :D
Mondanom se kell, már mikor meglátnak, elkezdenek szakadni a röhögéstől. :)))
Ja, én is vigyorgok rendesen, aztán azért megkomolyodok, nem akarok folyton khm... másra asszociálni mint kellene :D

Elvileg este buliiiii!!!!:) talán még salsa is lesz belőle...
Bár lehet inkább Dokkoló, meg Dokk Beach, vaaagy Sláger terasz :) Az is jó hely.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése