2010. július 14., szerda

paff KO.

hű.
azt hiszem most tényleg nem tudom már mi van.
kezd komolyan érdekelni ez a srác...
olyan kedves és vidám... mostmár lassan azt sem tudom fiú vagyok-e vagy lány.
teljesen össze vagyok zavarodva.
én nem vagyok ilyen érzelmileg gyorsan váltós...
fogalmam sincs mi lesz ebből.
nálam azért nagy ennek a tétje, mert aki mellé leteszem a "voksom" az hosszú időre szól.
persze egy dolog hogy viszontszeretnek és egy dolog hogy nem.
Jó hogy jólesik az embernek a törődik vele valaki, ha kedvesek vele...
elhívott salsázni. :) Tud táncolni, és ez már nem semmi egy pasinál !:)
de nekem ez a tempó most kicsit gyors.
nem, ő nem nyomul. egyáltalán nem, ez tetszik is.
csak úgy összezavart, hogy azóta kamillázok.... álljon meg a gőzhenger :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése