2010. július 14., szerda

Ha mindent kimondtunk és megtettünk...

Ha rossz a kedved hallgasd meg ezt :)
Engem mindig megnyugtat.
Most non-stop hallgatom mert egyszerűen fogalmam sincs mi van velem, annyira összezavarodtam.
Remélem letisztul majd a kép....
Addigis itt a szöveg fordítása :) :-*

(ABBA - Mamma mia)

Hátra van még egy köszöntő, aztán kifizetjük a számlát
mélyen belül mindketten érezzük az ősz fuvallatát
vándormadarak, Te és én
Ösztöneink után szállunk
Ha vége a nyárnak és sötét felhők takarják a napot
Sem Te sem én nem vagyunk hibásak, mert mindent kimondtunk és megtettünk

Ott volt, az álmaimban, a jelenet amit látok most
Mindenki végülis hús és vér, babusgatni és ölelni való
Féltékeny bolondok szenvednek, igen, tudom és bevallom
Egyszer elvesztettem az utam, mikor valami jó épp elkezdődött
A múltbeli lecke megtanulva, mindent kimondtunk és megtettünk

Életünk során sok különös és magányos úton jártunk
Most kicsit elnyűtten élünk, de méltósággal, és nem vagyunk túl öregek a szexhez :)
Tiszta fejjel és nyitott szemmel
Már semmit sem kell kipróbálnunk
Nyugodtan állunk a keresztútnál, nem akarunk elfutni
Nem kell sietni többé, mert már mindent kimondtunk és megtettünk

Nyugodtan állunk a keresztútnál, nem akarunk elfutni
Nem kell sietni többé, mert már mindent kimondtunk és megtettünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése