2010. július 16., péntek

Álom?

Tegnap rekordmennyiséget aludtam.
Bulizni sem mentem el, mivel az indulást is átaludtam :))
Éjjel meg folyamatosan álmaim voltak, de már alig emlékszem valamire.
azt tudom hogy egy részében spanyol -olasz keverék szavakkal álmodtam.
Össze-vissza írtam le... és volt még sok, de már nem volt erőm megfogni a tollat.

"Tres lo quinta... ibini(ebbene?) la morte de masca.... en canto me por la vida ....el tando invere(enverar)"

(...a harmadik az ötödik....nos hát a halál ? álarc.... -ból énekem az életen át.... ? beérik"

vagy valami ilyesmi...

Meg volt egy olyan is, hogy engedjek el egy helyzetet, és láttam ahogy távolodik, egy kereszt jelent meg rajta, meg alul egy félkör.
És azt mondogattam hogy "táre", meg hogy "annila".
:-S
Fogalmam sincs mik ezek.
amúgy főként ez a táre szó volt valahogy mágikus, az á-t úgy megnyújtottam, az e pedig az a csapott "e" volt.
Picit utánanézek mik is ezek...

Azt írják a Zöld Tárához van egy mantrájuk a tibetieknek, és abban azt jelenti a "táre" hogy "felszabadulni minden fájdalom alól"

Van youtube-on is egy ilyen mantra :)
Nagyon szép szerintem.

http://www.youtube.com/watch?v=lqcWl6VAB_M

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése