2010. július 15., csütörtök

Letisztulás

Tegnap éjjelig dolgoztam az üzleti tervvel.... és nagyon jó lett!!!:)))
Egy-két költségvetési dolog nem stimmelt, azt átbeszéltük a tanárnővel, de amúgy azt mondta hogy rendben van:)))
Holnap a teszt jön és hétfőn át is vehetem a papírt!!! Igeeeeeeeeeen!!!!!:D

Más.

Nagyon aranyos ez a srác, de ma minden letisztult, szépen, magától.
Egyszerre már nem voltam feszült és ideges, figyeltem magam, és rájöttem hogy nincs egymáshoz mélyebb közünk.
Táncolni fogok vele, de a lelkem nem érdekli.
Nem baj, gondolom arra jó volt ez a kisebb vihar, hogy rájöjjek, maradjak a seggemen XD
Annyira már nem is jöttem be neki ma, hogy hosszú szokiban és csipkeboleróban jöttem.
Sztem a miniszoknya sokat nyomhatott a latban....
Ha valaki nagyon a külsőségekre megy rá az nekem már kevés.
Nem érzem hogy vesztettem volna valamit.
Egyszerűen csak..... nem ő a párom és én se az övé. Ennyi.
Hihetetlen hogy mind ez két-három nap alatt lefutott. JÓ, az intenzitása is olyan volt... azt hittem néha hogy becsavarodok.
Maradok érzelmekben régimódi egygazdás, amilyen igazából is vagyok.
Így érzem jól magam, mindenkit tudok szeretni, de szerelemmel csak egyet.
Ennyi, csapó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése